Zde najdete široké množství cyklistických doplňků, které bikerům usnadňují život. Omrkněte cyklo příslušenství od pumpiček na kolo, přes úložné brašny, osvětlení a blikačky a tachometry až po cyklo láhve a jejich držáky.
Tato kalifornská značka nese jméno svého zakladatele a majitele. Jedná se skutečně o pilíř na poli cyklistických značek a bez přehánění lze říct, že značka Ritchey je světový lídr mezi cyklistickými komponenty. Zakladatel Tom Ritchey se nesmazatelně zapsal do historie horského kola jako jeden z prvních konstruktérů (společně s Gary Fischerem, Joem Breezem a Charliem Kellym).
Vše začalo roku 1979, kdy se u Ritcheyho zastavil Breeze a požádal ho o konstrukci horského kola, na kterém by se dala přejet Amerika. Breeze se svěřil Fischerovi a ten volal Ritcheymu o dva rámy, jeden chtěl pro sebe a druhý prodat. Ten ale místo jednoho zájemce jich sehnal rovnou deset. Ritchey se nenechal dlouho přemlouvat a začal ve spolupráci s Garym Fischerem vyrábět horská kola sériově. V roce 1988 byl Tom Ritchey uveden do mountainbikové síně slávy v Coloradu.
V dnešní době Ritchey od svařovaných rámů lehce ustoupil, i když v nabídce stále můžeme některé modely najít. Prim současné nabídky hrají komponenty. Je skoro jedno, jakou disciplínu zákazník provozuje, vždy si může být jist, že Ritchey bude záruka kvality a neotřelého designu. Materiál z něhož Ritchey vyrábí, rozhoduje o úrovni komponentů. Nejvyšší řady Superlogic jsou vyrobeny z uhlíkového vlákna a procházejí těmi nejnáročnějšími zkouškami. U řady WCS se většinou jedná o slitinu hliníku.
Společnost má s výzkumem velice dobré zkušenosti, a tak dokáže nabídnout vždy o něco menší váhu než konkurence. Komponenty označené PRO a Comp jsou určeny široké veřejnosti bez závodních ambicí.
Nejsou to však pouze sedlovky, řídítka a představce, které Ritchey umí nabídnout. V nabídce lze najít pláště, sedla, zapletená kola, karbonové vidlice, hlavová složení, madla, omotávky a další kvalitní produkty.
Tom Ritchey, který i dnes šéfuje celé značce je zároveň i hlavní designér. O svých nápadech rád přemýšlí v sedle kola, a tak i dnes ve svém věku najede více jak 16 000 kilometrů ročně.