29" Mitas Scylla Tubeless Supra - TOP Design V96, černá
nedostupné
29er Mitas Scylla Tubeless Supra 29x2,25 - TOP Design V96
Potřebujete universální plášť, pak nemusíte déle hledat - Scylla TD je to pravé. Univerzální rychlý plášť vhodný do středně těžkého terénu s tvrdším podkladem. Spolehlivě vás podrží a s použitím duální směsi zajišťuje dobrou přilnavost při jízdě v traverzu i agresivnějším náklonu. Optimálně navržené výška a rozestavení členů pláště přináší vše potřebné najednou: nízký valivý odpor, rychlost, záběr i brzdění. Ideální volba pro většinu tratí v Cross Country.
Směs Grey Line:
Speciální konstrukce složena ze dvou směsí – 1 měkká adhezní směs (Silica soft compound – Grey Line) pro boční figury a 2 osvědčená směs (Carbon Racing Extreme) tvořící podklad a střední figury i boční figury. Spojení těchto dvou směsí je ideální kombinací pro závodní pláště s ohledem na nízký valivý odpor pro rychlou jízdu a velice dobrou adhezi v zatáčkách nebo bočním traverzu.
- TPI: 127
- Rozměr: 29x2,25
- Bočnice: skinwall (SW)
- Patka: Kevlar + těsnící ochrana patky
- Směs: silica medium
- hmotnost: 610g
Konstrukce umožňuje tři standardní použití (1 for 3 free)
- 1. standardní ráfek + ráfková vložka + duše 2. standardní ráfek + speciální sada s liquide compound 3. bezdušový ráfek + liquide compound (hmotnost setu cca 600g i s prevencí proti průpichu až do 3 mm)
Rubena - Mitas
Asi většina obyvatel České republiky se někdy setkala se značkou Rubena, za dob komunismu - Barum. Národní podnik mohl ignorovat málokdo a v dobách, kdy se stály fronty na banány ani jiné volby nebylo. Na vše tady byl Barum! Na vydřeného favorita jsme oblékli pláště Barum, a když byl člověk starší, tak za mnoho výplat a po dlouhém čekání mu přišla Škoda 120, taktéž obutá na Barumech. Traktorový pomocník, který pravidelně vyrážel orat brambor, ani žádné jiné pneumatiky neznal. Historie této značky je však mnohem delší než délka komunistického režimu.
Na začátku byl pan Josef Kudrnáč. Psal se rok 1908 a on začal s výrobou mazadel, ucpávek a osinko - pryžového zboží. V roce 1923 přibírá společníka Ing. Jaroslava Hakaufa. Po pěti letech se však jejich cesty rozcházejí a vznikají dva samostatné podniky. O rok později Josef Kudrnáč produkuje první český autoplášť a duši. Jaroslav Hakauf v Hradci Králové zakládá podnik Gumovka - Ing. Jaroslav Hakauf a synové. Až v roce 1999 došlo ke spojení obou podniků, pod společný název Rubena s provozovnami v Hradci Králové, Náchodě a Velkém Poříčí. Od roku 2015 byly všechny pláště na kolo přeznačeny pod název Mitas, tím byla veškerá produkce plášťů na kola a duší v rámci holdingu soustředěna pod jedním brandem.
Mitas v současné době podporuje významné sportovce a akce. Ve spolupráci s etapovým závodem v Jižní Africe Cape Epic byla vyvinuta závodní směs Textra. To je velmi hustá a extrémně pevná pogumovaná tkanina, umístěná na bočnici pláště na kolo a kolem celé patky. Její výborná elasticita a téměř zanedbatelná hmotnost zachovává skvělé jízdní vlastnosti pláště typu Tubeless Supra. Zároveň Textra několikanásobně zvyšuje odolnost pláště proti bočnímu průrazu při minimálním vlivu na jeho hmotnost.
Pláště s touto ochranou jsou určeny pro velmi těžké závodní terény, ve kterých zaručují maximální spolehlivost při zachování vynikajících jízdních parametrů.
Pláště s Textrou produkuje Mitas ucelenou řadu testovanou na světových pohárech. Na rychlé polní cesty bez bláta Mitas doporučuje model Zefyros, naopak plášť nejvhodnější pro cross country je Scylla. Blátivý terén je domovinou pro vzorek Hyperion, a pokud jste vyznavačem enduro, je pro vás určen plášť Kratos. Ten je doma hlavně na kamenech a kořenech. Jestli však kopec nemůžete ani cítit a jediné místo, kde nasedáte na kolo je horní stanice lanovky, tak přesně pro vás Mitas připravil plášť Highlander.
Nabídka Mitas je ale velmi bohatá. Nekončí to plášti na horské kolo. Pro Mitas není problém vyrobit pláště pro silniční, městská, bmx nebo cyklokrosová kola.
Diskuze
Zatím žádný příspěvek
Recenze
Pavel
Dobrý plášť, který jezdím relativně dlouho, ale tahle verze nebo tahle výrobní šarže, nevím, má do šířky 2.25 hodně daleko. Zdá se však, že to na jízdní vlastnosti nemá žádný vliv.
Líbí se mi
Byť poměrně lehký plášť, tak dost odolný oproti defektům. Jízdní vlastnosti velmi dobré i v těžkém a rozbahněném terénu.
Nelíbí se mi
Šířka pláště rozhodně není 2.25 a to i přesto, že to každý výrobce bere tak trochu po svém. Scylly jezdím už třetí rok (do teď verzi GL - s šedivou patkou) a tahle verze s černou patkou je cca o 5 mm užší (měřeno oproti starému plášti). Navíc jsem měl teď možnost porovnat to s nahozeným stejným pláštěm ve verzi Textra a ten byl také širší. Tak nevím jestli je to u téhle verze standard nebo se jedná o nějakou "nepovedenou" šarži. Kupoval jsem tři pláště a všechny stejně široké nebo spíš úzké. Na druhou stranu je pravda, že jsem teď ty pláště vyzkoušel v tom největším marastu co jsem kdy jel a fungovaly překvapivě velmi dobře.
Parametry
Provedení pláště | Tubeless Ready - s tmelem bezdušový |
Výrobce | Rubena - Mitas |
Najdete v těchto kategoriích
Máte otázky k tomuto produktu? Zeptejte se zde v diskuzi.
Zatím nikdo nepřišel do diskuze. Buďte .