Chcete-li reklamovat zboží zakoupené v internetovém obchodě Kupkolo.cz, postupujte prosím ve dvou snadných krocích:
- Vyplňte online reklamační formulář, ve kterém pečlivě popište závadu.
- Zašlete produkt prostřednictvím našeho svozu České pošty nebo jiným způsobem doručte zboží na adresu naší firmy. Přesné instrukce obdržíte po vyplnění formuláře.
Prosíme, myslete na to, že...
- Doporučujeme předložit reklamované zboží vyčištěné, vysušené, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Vyhnete se tím možnému zamítnutí reklamace z důvodu zásady obecné hygieny.
- Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
- Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu uvedenou Kupujícím v reklamačním formuláři.
O přijetí zboží do reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Reklamace vyřizujeme v nejkratším možném čase, nejpozději však v zákonem stanovené lhůtě 30 dní od přijetí v servisním středisku.
Máte-li najednou více reklamací, vyplňte prosím formulář pro každou položku zvlášť a zašlete je společně v jednom balíku k nám.
V případě využití reklamačního svozu pro běžné vrácení zboží ve 14 denní lhůtě je vrácená částka ponížena o 100,- Kč
Postup pro zaslání reklamace
Poté můžete vybrat ze tří způsoby doručení k nám:
1) Doručení přes Balíkovnu - Velikost: maximálně 50×50×50 cm
- Napište na krabici Kupkolo.cz, číslo reklamace a kód pro balíkovnu (ten obdržíte mailem po vyplnění formuláře)
- balík podáte na jakékoliv pobočce balíkovny, kde nic neplatíte.
2) Vrácení přes Odvoz zboží
- Po vyplnění formuláře dostanete kód pro Odvoz zboží pro poštu
- Vyplníte u pošty na webu formulář (odkaz na něj Vám přijde po vyplnění formuláře reklamace u nás)
- Vytisknete si lísek pro poštu (nebo opíšete, důležitá je adresa k nám a kód SR****) .
- Dále na balíček viditelně uvedete číslo reklamace
- Zvolíte zda si pro balíček přijede řidič pošty nebo ho odnesete na pobočku pošty.
- Na přepážce řeknete, že máte službu odvoz zboží.
- Necháte si vytisknout podací lístek a nic neplatíte.
- Odvoz zboží je novější služba České pošty, se kterou na některých pobočkách nemají pracovníci zkušenosti. V takové situaci může pomoci to, že se jedná o "odvoz zboží kód 1o" , pak jen opíšou kód SR****, nalepí štítek a vytisknou vám podací lístek.
3) Vlastní způsob
- Pošlete / přivezete balík zpět na svoje náklady na naše servisní středisko
- Uveďte prosím číslo reklamace, které získáte po vyplnění formuláře zde.
- Adresa pro dodání je Kupkolo.cz. s.r.o. Spojených národů 231 , Dvůr Králové nad Labem 54401
- Nezasílejte k nám prosím balíky na dobírku, nebudou vyzvednuty! Děkujeme.
Kompletní znění reklamačních podmínek naleznete zde.