Potřebujete dámské, pánské i dětské cyklistické oblečení, tak jste tu správně. Základem oblečení na kolo je cyklistický dres a cyklo kraťasy buď s všitou nebo vyjímatelnou antibakteriální vložkou. Pokud je už trochu chladněji, stojí za to pohrát si i s první vrstvou oblečení ideálně, spodní prádlo FORCE nebo SENSOR a se svrchní vrstvou bundou, vestou. A pro srdcaře máme i zimní cyklistické oblečení.
Příběh kalifornské společnosti Fox Racing začíná již v roce 1974. Tehdy Geof Fox viděl budoucnost v oblečení a v doplňkách pro motokrosaře. Prosadit však tuto značku na zaběhlém motokrosovém trhu chtělo nápad. Geof tehdy přišel s vytvořením vlastního týmu Moto - X Fox. Jezdci tohoto týmu oblékali dresy jasné červené, zelené a oranžové barvy. Mezi jezdci japonských továrních týmů vynikali a tím se okamžitě spustil zájem o veškeré vybavení značky Fox. Následovaly sportovní úspěchy. Pod týmem Fox vyhráli v osmdesátých letech mistrovství světa Mark Barnett a Brad Lackey. Během následujících dvou desetiletí vyhráli sponzorovaní jezdci Fox celkem na čtyřicet národních mistrovství. Po roce 2000 to jsou hlavně jezdci Ricky Carmichael a James Stewart, kteří píšou motokrosovou historii značky Fox.
Na svém počátku se společnost nazývala Fox Racing Shox a v roce 1977 vzniká Fox faktory, inc. Později se jméno ještě pozměnilo na Fox head, inc. Dnes se společnost oficiálně jmenuje Fox Racing a je vlastněna firmou Altamont Capital Partners. Ta ji koupila v roce 2014. Jméno Fox ale vedení ponechalo a synové zakladatele, Peter a Greg Fox jsou pověřeni řízením společnosti i v dnešní době.
Dnes značka Fox své produkty vyváží do celého světa. V roce 2006 se škála sportů rozšířila o BMX, MTB, Wakeboarding a surfování. V MTB se značka především zaměřuje na gravity disciplíny a mezi podporované sportovce patří výhradně sjezdaři. Ti se však pravidelně umísťují na stupních vítězů na světových pohárech. V portfoliu značky Fox můžeme dnes najít i doplňky pro olympijské Cross country. Fox tím rozšiřuje zájem potencionálních zákazníků.
Tato značka s liškou ve znaku velice úspěšně posouvá hranice své nabídky a snaží se co možná nejvíce sportovcům dopřát skvělý pocit z fyzické aktivity. S pomocí inovací si snaží stanovit ještě ambicióznější cíl, aby koncový zákazník byl bezezbytku spokojen.