Obchodní podmínky KUPKOLO.cz s.r.o.
Všeobecné obchodní podmínky KUPKOLO.cz s.r.o. (dále jen VOP)
I. Základní ustanovení
Tyto VOP upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je společnost KUPKOLO.cz s.r.o.,
IČ:28825314, DIČ:CZ28825314, se sídlem Bílá Třemešná 30, 54472, zapsaná v OR vedeném u KS v Hradci Králové, oddíl C. vložka 29827 jako prodávající (dále jen „Kupkolo“) a na straně druhé je kupující (dále jen „Kupující“).
Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.
Spotřebitelem je každý člověk, který zakoupené zboží nepoužívá dále v rámci podnikatelské činnosti. Podnikatelem je ten, který zakoupené zboží používá dále v rámci podnikatelské činnosti.
Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, jejichž nedílnou součást tvoří sdělení před uzavřením smlouvy a reklamační řád, a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.
II. Sdělení před uzavřením smlouvy
Kupkolo sděluje, že
a) požaduje úhradu kupní ceny před převzetím plnění Kupujícím od Kupkola, dodáváme pouze na dobírku nebo platbu dopředu, v případě osobního předání je nutná platba v hotovosti
b) ceny zboží a služeb jsou na webu provozovaném Kupkolem uváděny včetně i bez DPH, náklady na dodání zboží se liší podle zvolené metody a poskytovatele dopravy a způsobu úhrady, v příp. osobního odběru ve Dvoře Králové nad Labem je náklad 0,- Kč
c) v případě, že Kupujícím je spotřebitel, má právo od smlouvy odstoupit, a to ve lhůtě čtrnácti dnů, která běží ode dne převzetí zboží. Toto odstoupení musí zaslat nebo přinést na adresu provozovny Kupkola ve Dvoře Králové nad Labem, spolu s vrácením zbožím, nebo nás o vrácení informovat v této lhůtě a zboží dodat bez zbytečných odkladů maximálně však do 14 dnů.
d) spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy pokud:
- zboží, bylo upraveno podle přání spotřebitele
- zboží, které podléhá rychlé zkáze
- media (knih, případně CD a DVD disky) kde by mohlo dojít k porušení autorských práv
- po použití licenčních klíčů u produktů
e) v případě odstoupení od smlouvy ponese spotřebitel náklady spojené s navrácením zboží
III. Smlouva
Smlouvu uzavírá Kupující tak, že přijme návrh k uzavření smlouvy na webu provozovaném Kupkolem s tím, že požadované zboží vloží do košíku. Než Kupující závazně potvrdí objednávku, je povinen zkontrolovat všechny údaje, které do objednávky vložil. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky Kupujícím po zvolení dopravy a způsobu úhrady a přijetím objednávky Kupkolem. Uzavření smlouvy Kupkolo neprodleně potvrdí Kupujícímu informativním emailem s rekapitulací objednávky na Kupujícím zadaný email. Přílohou tohoto potvrzení je odkaz na aktuální znění VOP včetně Reklamačního řádu. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Pro výjimku z tohoto postupu viz bod Objednávání. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky. Kupní smlouvou se Kupkolo zavazuje, že Kupujícímu odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo, a Kupující se zavazuje, že věc převezme a zaplatí Kupkolu kupní cenu.
Odpovědnost Kupkola
Kupkolo odpovídá Kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady, a věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí, to se však netýká:
Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil.
Má-li věc vadu, z níž je Kupkolo zavázáno, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má Kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.
Podstatné porušení smlouvy
Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má Kupující právo
Kupující sdělí Kupkolu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Kupkola; to neplatí, žádál-li Kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li Kupkolo vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li Kupujícímu, že vady neodstraní, může Kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li si Kupující své právo včas, má práva jako v případě nepodstatného porušení smlouvy – viz níže.
Kupující-spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Kupkolo nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Kupkolo nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže
Nepodstatné porušení smlouvy
Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má Kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
Dokud Kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může Kupkolo dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může Kupkolo odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci.
Neodstraní-li Kupkolo vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může Kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Kupkola. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má Kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má Kupující i právo od smlouvy odstoupit. Neoznámil-li Kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji Kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání věci.
Zárukou za jakost se Kupkolo zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. Záruka může být poskytnuta i na jednotlivou součást věci. Záruční doba běží od odevzdání věci Kupujícímu; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od dodání věci do místa určení. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na Kupujícího vnější událost.
IV. Odstoupení od smlouvy
Odstoupení od smlouvy spotřebitelem
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta běží ode dne uzavření smlouvy tedy ode dne převzetí zboží.
Kupkolo umožňuje spotřebiteli odstoupit prostřednictvím vyplnění vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá Kupkolu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od Kupkola obdržel, a to na své náklady. Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. Rozhodne-li se spotřebitel pro odstoupení v uvedené lhůtě, doporučujeme pro urychlení vyřízení odstoupení zboží doručit na adresu Kupkola spolu s přiloženým průvodním dopisem s případným důvodem odstoupení od kupní smlouvy (není podmínkou), s číslem nákupního dokladu a uvedeným číslem bankovního účtu (pro vrácení finančních prostředků). Spotřebitel odpovídá Kupkolu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu Kupkolo bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky.
V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží (dopravné zpět k prodejci).
Spotřebitel bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi Kupkolem a Kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy, darovací smlouva pozbývá účinnosti a spotřebitel je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho, oč se obohatil.
Odstoupení v ostatních případech
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,
Neoznámil-li Kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (tedy na nákupním dokladu je uvedeno Vaše IČ), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť obchodní zákoník tuto možnost neuvádí.
V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s vrácením zboží.
V. Bezpečnost a ochrana informací
Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky a marketingových akcí prodávajícího, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely prodávajícího (zejm. pro zasílání obchodních sdělení), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným na adresu Kupkola., IČ 28825314. Za písemné vyjádření se v tomto případě považuje i forma elektronická, zejména prostřednictvím mailu info@kupkolo.cz. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu.
VI. Provozní doba
Objednávky přes internetový obchod Kupkolo: 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
Příjem objednávek pro expedici do druhého pracovního dne po ČR: do 12:00 hodin.
VII. Ceny
Všechny ceny jsou smluvní. V on-line e-shopu jsou vždy aktuální a platné ceny. Ceny jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit, to se netýká případných poplatků za dopravné. Akční ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po dobu časově určenou. V případě, že se Vám cena nelíbí a máte rozumný důvod, proč by měla být nižší (např. cena u konkurence), napište a domluvte si lepší! Běžná cena znamená výrobcem/dodavatelem doporučené koncová cena. Směnný kurz pro platby v měně eur je stanoven na 25,- CZK za 1,- EUR.
VIII. Objednávání
Kupující dostane zboží za cenu platnou v době objednání. Tato cena bude uvedena v objednávce a ve zprávě potvrzující přijetí objednávky zboží. Objednávat je možno pouze prostřednictvím elektronického obchodu Kupkola. Kupkolo doporučuje Kupujícímu provádět objednávky přes e-shop prostřednictvím registrovaného profilu Kupujícího. V případě veřejného přístupu k internetu dále doporučuje Kupujícímu odhlásit se ze svého profilu po provedení objednávky.
IX.Platební podmínky
Prodávající akceptuje následující platební podmínky:
a. platba v hotovosti při osobním převzetí
b. platba na dobírku při doručení zboží (platbu přebírá od zákazníka přepravce)
e. platba předem bankovním převodem (odeslání zásilky je zdrženo do chvíle připsání platby na účet Kupkola)
Zboží zůstává do úplného zaplacení a převzetí ve vlastnictví Kupkola.
X. Dodací podmínky
Česká republika:
Cena objednávky [Kč] | Poštovné a balné [Kč] |
do 4000,- | od 79,- (registrovaní) |
nad 4000,- | zdarma |
Cena objednávky [Kč] | Poštovné a balné [Kč] |
do 5000,- | od 99,- (bez registrace) |
nad 5000,- | zdarma |
Slovenská republika: Balíkem PPL nebo PPL ParcelShop, doručení 2-3 pracovních dnů, platba dopředu převodem na náš účet u FIO banky, cena za přepravu 149 Kč.
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice) podle přiložené faktury. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
XI. Záruční podmínky
Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem Kupkola a příslušnými právními předpisy ČR. Jako záruční list obvykle slouží nákupní doklad (podrobnosti viz Reklamační řád). Kupující – spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak Kupkolo.cz doporučuje Kupujícímu nejdříve využít kontakt na Kupkolo.cz pro vyřešení nastalé situace .
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je. Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 44 110 00 Praha 1 , Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
XII. Elektronická evidence tržeb (EET)
V rámci EET evidujeme tržby běžným způsobem.
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
XIII. Závěrečná ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 1. 1. 2017 a ruší předchozí znění VOP včetně jejích součástí, přičemž jsou k dispozici elektronicky na www.kupkolo.cz.
© 2024, všechna práva vyhrazena | www.kupkolo.cz | Klasická verze |Nastavení cookies
Vytvořilo studio WPJ