Německá firma se již řadu let specializuje na výrobu masážních emulzí k použití především ve sportu. Za vznikem značky Sixtus stojí dva lékárníci - Otto Richtr a Fritz Becker, kteří už v roce 1931 spoléhali na léčivou moc přírody. Produkty Sixtus byly tak vždy vyráběny ze surovin alpských bylin. Alpské byliny se však musí správně používat, proto dnes firma Sixtus vlastní v Německu akreditovanou laboratoř a spolupracuje s řadou odborníků, aby její výrobky byly vždy na světové úrovni. Značka Sixtus věří, že harmonie s přírodou a jejími produkty z čerstvých alpských bylin společně s přírodními éterickými oleji vedou k úspěchu. Zájem o tuto značku z řad zákazníků je tomu důkazem.
Firma Sixtus má svoji produkci rozdělenou do několika úrovní. První je sport a fitness - svými výrobky Sixtus zásoboval německý olympijský tým už v roce 1952 na hrách v Helsinkách. Velmi významně se však zapsal do podvědomí veřejnosti v roce 1972, kdy na hrách v Mnichově svými produkty zásobil všechny sportovce.
Dnes má Sixtus pro sport rozdělen do kategorií před výkonem, během výkonu a po výkonu. Druhou úroveň u firmy Sixtus tvoří Beauty a Wellness - ty tvoří především výrobky kosmetického charakteru. A nakonec třetí úroveň u Sixtusu tvoří speciální péče o nohy.
V posledních letech firma Sixtus spolupracuje s diabetologickou společností a vyvíjí produkty, které jsou vhodné pro diabetiky. Diabetici mají rozdílnou potřebu v péči o tělo oproti zdravé populaci a Firma Sixtus na to velice efektivně reaguje. Připravila speciální kolekci produktů pro lidi s touto nemocí.
Ve své historii si značka Sixtus dokázala u celého spektra sportovců vytvořit dobré jméno. V dnešní době se však o mediální pozornost velice efektivně stará fotbalista Philipp Lahm, který se stal tváří společnosti.