99 % spokojených
zákazníků
Levnější poštovné?
Přihlaste se do kupkolo klubu
Expresní doručení
do 1–2 pracovních dní
Zapletená silniční kola Campagnolo ZONDA C17 DB, plášťová, centerlock, HG ořech, rychloupínák
Vyberte variantu
Doporučená cena výrobcem: 14 990 Kč -53%
Zdarma ihned k odeslání, u vás doma již 17.3. Možnosti dopravy
Zapletená silniční kola Campagnolo ZONDA C17 DB, plášťová, centerlock, HG ořech, rychloupínák
skladem 5 ks
Zapletená silniční kola Campagnolo ZONDA C17
Jedná se o prostřední model duralových zapletených kol od firmy Campagnolo, které jsou určené pro použití s kotoučovými brzdami. Zapletena kola ZONDA DB HH12 jsou určena pro použití s kotoučovými brzdami. Tento model kol vychází z modelu ZONDA C17, nicméně z důvodu použití kotoučových brzd došlo ke kompletnímu přepracování nábojů a s tím spojeného způsobu zapletení. Inženýři firmy Campagnolo odvedli skvělý kus práce, jehož výsledkem jsou kola určená pro široké použití. Kola nabízejí vysokou spolehlivost, tuhost, skvělý chod nábojů a nízkou hmotnost.
Nová zapletená kola ZONDA C17 DB patří do kategorie lehkých, duralových, plášťových kol se středním profilem ráfku a novou šířkou ráfku, zajišťující perfektní aerodinamické vlastnosti i při použití pláště o šíři 25 nebo 28 mm. I model C17 DB je vybaven technologií ráfku a výpletu MEGA G3 jako u modelu Shamal. Díky kombinaci faktorů nízké váhy, středního profilu mají tato kola vynikající setrvačné vlastnosti.
Náboje kol jsou připraveny pro uchycení AFS kotouče (Central Lock).
Zapletená kola Campagnolo nabízejí vždy ty nejnovější technologie. Níže naleznete soupis těch, které jsou použity u modelu ZONDA C17 DB.
- MILING - odfrézování části plochy ráfků snižuje jejich obvodovou hmotnost a umožňuje dosažení extrémně vysokých hodnot zrychlení
- C17 - širší ráfek společně s širší pneumatikou zajišťuje lepší obtékání vzduchu které znamená snížení aerodinamického odporu (ideální v kombinaci s pláštěm o šíři 25 mm)
- RDM - RIM DYNAMIC BALANCE - vyvážení ráfku, které kompenzuje jeho nevyváženost způsobenou ventilkovým otvorem
- ULTRA-FIT - umožňuje jednoduchou, rychlou a bezpečnou montáž plášťe
- MOMAG - odstraňuje nutnost použití pásky pod duše (plocha ráfku pod duší je zcela hladká s jedinám otvorem pro ventilek)
- DIFFERENTIATED RIM HEIGHT - rozdílná výška ráfku předního a zadního kola (26 mm / 30 mm)umožňuje přednímu kolu rychle reagovat a zadnímu co nejefektivněji využít jezdcou energii
- SPOKES ANTI-ROTATION SYSTEM - zajišťuje drát v optimální aerodinamické poloze
- MEGA G3 SPOKE PATTERN - zajišťuje stejnoměrné napětí výpletu pravé a levé strany zadního kola, snižuje hodnotu předpětí výpletu, zvyšuje torzní tuhost kol a s ní související přenos energie, eliminuje vznik vibrací a to i u jezdců s vyšší hmotností
- SPOKES WITH AERODYNAMIC PROFILE - aero výplet z nerezové oceli dává kolům výborné aerodinamické vlastnosti a umožňuje efektivnější přenos síly, rozdílný průměr drátů zajišťuje dosažení požadovaného předpětí výpletu s rovnoměrným zatížením jednotlivých drátů. PŘEDNÍ KOLO: na levé (brzdové) straně je umístěno 14 drátů vyrobených z nerezové oceli. Dráty jsou zeslabované (2mm / 1,6 mm / 2 mm). Na pravé straně náboje je umístěno 7 drátů. I tyto dráty jsou nerezové a zeslabované. ZADNÍ KOLO: na levé (brzdové) straně je umístěno 7 drátů vyrobených z nerezové oceli. Dráty jsou zeslabované (2mm / 1,6 mm / 2 mm). Na pravé straně náboje (U KAZETY) je umístěno 14 drátů. I tyto dráty jsou nerezové a zeslabované.
- NIPPLES - černé niple jsou opatřeny self-lock systémem, který zajišťuje, aby nedocházelo k jejich samovolnému povolování
- ALUMINIUM AXLE - duralové oversize osy nábojů zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů na nejnižší možnou úroveň
- ALUMINIUM HUB BODY - těla nábojů kol z duralu zvyšují torzní tuhost kol a snižují váhu nábojů
- OVERSIZE FLANGE - zadní náboj s vysokou přírubou zvyšuje torzní tuhost kola a zvyšuje jeho schopnost zrychlit
- CUP AND CONES BEARINGS - kuličková věnečková ložiska ve spojení s konusy nabízejí jednoduchou údržbu, ještě jednodušší seřízení a dlouhou životnost
- MICRO SETTING TECH - nový typ seřizovaní vůle středové osy/ložisek poskytuje nejpreciznější a nejjemnější možnost seřízení chodu středové osy kol
Kola jsou vhodná především pro amatérské závodníky, či náročné hobby jezdce.
Náboje kol jsou připraveny pro uchycení AFS kotouče. Pro dotažení závěrné matice brzdového kotouče použijte přípravek UT-BB130.
Balení obsahuje: přední + zadní kolo, rychloupínáky
Uchycení kola rychloupínáky, z předního kola lze vyndat redukci pro 12x100.
Pro předělání zadního kola na pevnou osu nutnos dokoupit redukci RM16-TA12142
Základní technické údaje
Hmotnost předního kola | 786 g |
Hmotnost zadního kola | 889 g |
Hmotnost páru kol | 1675 g |
Materiál ráfku | dural |
Výška předního ráfku | 24 - 27 mm |
Výška zadního ráfku | 27 - 30 mm |
Šířka ráfku | 22 mm (vnější rozměr), 17 mm (vnitřní rozměr) |
Minimální/maximální šíře pláště | 20-622 až 47-622 |
Počet drátů předního kola | 21 |
Počet drátů zadního kola | 21/MG3 |
Materiál drátů | nerezová ocel |
Typ drátů | aero, dvojitě zeslabované |
Materiál náboje | dural |
Typ ložiska | věnečkové |
Materiál ložiska | ocelové |
Typ ořechu | Shimano HG 8,9,10,11 |
Typ | plášťová, kotoučové brzdy AFS (Cental Lock) |
CAMPAGNOLO
Ve dvacátých letech minulého století cyklisté neznali přehazovačky. Celý systém probíhal tak, že cyklista dojel pod kopec, tam uvolnil zadní kolo, otočil na lehčí pastorek, na kterém se snažil vyšlapat dané stoupání.
Píše se rok 1927, přesněji 11 listopadu. Tullio Campagnolo přijíždí pod kopec Croce d’Aune. Má však tak zmrzlé prsty, že se mu zadní kolo nedaří rozdělat. V dalších letech si dává za cíl tento problém překonat, a jak slíbil, tak činí. Firma Campagnolo vzniká v roce 1933 v italské Vincenze. Tulio ve svých závodnických letech získal více jak 135 patentů např. za pákovou přehazovačku nebo za výrobu rychloupínáku.
Na konci padesátých let Campagnolo začíná vyrábět díly pro automobilový průmysl. Hořčíkovými koly pro sportovní vozy zásobovali například Ferrari, Alfa Romeo, Maserati a Lamborghini. Od roku 1969 vyrábí šasi pro americkou společnost Nasa. Campagnolo spolupracuje na výrobě kol s Colnagem a Eddy Merxem, který v roce 1972 vytváří právě s komponenty Campagnolo světový rekord v hodinovce.
Úspěšná 70. a 80. léta však narušuje úspěch firmy Shimano, který vydává první díly pro MTB kola. Campagnolo se snaží odpovědět se sadami Euclid, Centaur a Olympus, avšak neúspěšně. Sady jsou těžké, komplikované a drahé. Od roku 1994 Campagnolo vzdává snahu o MTB součástky a profiluje se jako čistě silničářská firma. Na konci devadesátých let Campagnolo začíná využívat pro výrobu svých dílů titan a karbon. V roce 2004 přichází na trh s klikami Compact Drive. Tyto kliky se vyznačují větším rozsahem převodů 50-34 a 50-36. Další významný krok zavedl ve spojení klik Ultra Torque využívajícího Hirthova spoje. Dále byly představeny sady Super Record, Record a Chorus v provedení pro 11 převodů. Jen o rok později představuje Campagnolo elektronické sady EPS.
Diskuze
Zatím žádný příspěvek
Recenze
Luboš
Návod na konverzi na pevnou osu, protože tato kola to umožňují.(postup těžko dohledatelný i na stránkách Campagnolo) Nakonec se podařilo. Redukce na rychloupínák se vyklepnou dlouhou tyčkou(přední i zadní kolo). Měnil jsem i ořech na campagnolo-použít klíč 17 u ořechu, klíč 20 na druhé straně-plošky pro klíč jsou na spec. matici na vymezení vůle.
Líbí se mi
kvalita kol Campagnolo-vlastní zkušenost
Parametry
Ráfek | Plášťový |
Výška ráfku | 27 mm, 30 mm |
Materiál ráfku | Alu |
ASTM (použití) | 1 - Silniční kola |
Vnitřní šířka ráfku | 17 mm |
Výrobce | CAMPAGNOLO |
Najdete v těchto kategoriích
Máte otázky k tomuto produktu? Zeptejte se zde v diskuzi.
Zatím nikdo nepřišel do diskuze. Buďte první.